Všetko vám povieme

Organizácia svadby a cena

  • Zorganizovať svadbu Pod Gaštankou je jednoduché a stačí na to niekoľko krokov:

    1. Prezrite si našu základnú svadobnú ponuku prenájmu, vrátane dostupných termínov, ktoré nájdete v našom kalendári svadieb a iných podujatí.

    2. Dohodnite si s nami termín obhliadky na mieste, kde vám predstavíme náš svadobný priestor, zodpovieme vaše otázky ohľadne podmienok a organizácie svadby a prejdeme si všetky detaily. Sme len na skok od Bratislavy či Trnavy a ľahko sa k nám dostanete.

    3. V prípade, že máte o prenájom svadobného priestoru Pod Gaštankou vážnejší záujem, zarezervujeme vám na určitý čas vami zvolený dostupný termín tak, aby ste sa mohli finálne rozhodnúť, odkomunikovať si svadobných dodávateľov, akými sú catering, cirkevný či civilný sobáš, doprava svadobčanov a podobne.

    4. V prípade, že sa definitívne rozhodnete zorganizovať svoju svadbu Pod Gaštankou v Modre, pošleme vám finálnu cenovú ponuku podľa zvolených produktov.

    5. Po akceptácii cenovej ponuky z vašej strany a potvrdením vašej objednávky medzi nami vznikne zmluva. Naše vzájomné vzťahy sú následne upravované cez Obchodné podmienky platné pre svadby, eventy či oslavy. Ich dôležitou súčasťou je aj Manuál klienta, ktorý je nutné v rámci vášho eventového plánu dodržať.

    6. Následne vám vystavíme prvú zálohovú faktúru na časť prenájmu v zmysle ponuky. Najneskôr 6 mesiacov pred zvoleným termínom je potrebná úhrada zvyšnej časti prenájmu, vrátane doplnkových svadobných služieb, ktoré si u nás môžete objednať. Najneskôr 30 dní pred akciou je potrebná úhrada za mobiliár.

  • V pracovných dňoch okrem piatku a mimo hlavnej sezóny od októbra do apríla máme zvýhodnené ceny, nájdete ich v našej prezentácii.

Svadobný a eventový priestor

  • Hlavný romantický svadobný priestor je naša Svadobná sála, ktorá je vhodná pre približne 40 až 120 svadobných hostí. V prípade, že by ste chceli navýšiť kapacitu nad 120 osôb, vieme prejsť túto možnosť s vami individuálne. Svadobná veranda susedí s vonkajším Párty priestorom a poskytne vašim hosťom romantické miesto na posedenie.

  • Medzi 22:00 a 6:00 platí nočný kľud, v tomto čase prosíme o zábavu prioritne v interiéri s prihliadnutím na nočný čas.

    DJ – ohľadom organizácie a technických záležitostí skontaktujeme vášho DJ-a a prejdeme s ním konkrétne náležitosti jeho hrania.

    Živá hudobná produkcia je u nás možná do 20:00 hod. Niektoré formy živej produkcie vieme s vami časovo dohodnúť individuálne.

    Produkciu hudobných skupín je potrebné s nami vopred odsúhlasiť, dohodnime si ju preto čo najskôr, ešte pred bookovaním umelcov.

  • Áno. Priestor Svadobnej Verandy viete najlepšie využiť pri stredných a väčších svadbách. Radi vám však spolu s našimi svadobnými dekoratérmi poradíme, ako sa dá s priestorom skvelo pracovať aj pri menších svadbách. Tak, aby sa všetci pomestili a nikto sa necítil ani stratený, ani stiesnený.

  • Samozrejme. Sme ideálnym svadobným miestom aj pre malých svadobných hostí. Deťom viete pripraviť aktivity v našej stodole, ponúknuť veľkorysý priestor pre hry a zábavu na hojdačkách.

  • Áno, ako inak. Aj váš domáci miláčik ak je na vôdzke a má sprievodnú osobu, vie byť súčasťou vášho veľkého dňa. Vo svadobnom štúdiu však psíka ubytovať nevieme.

  • kapacita: 120 hostí (v prípade záujmu o viac ako 120 osôb, radi túto možnosť dohodneme individuálne)

    dĺžka: 30 m

    šírka: 12 m

    plocha: 360 m2

    Leštená betónová podlaha je vhodná na akýkoľvek tanec od večera až do rána.

    Vnútorné osvetlenie je na posuvných lištách s možnosťou regulovať počty a typy zasvietených svietidiel, bohaté hviezdne nebo ako doplnková služba a v exteriéri sa o romantiku starajú svetelné reťaze.

  • Vďaka bezstĺpovému riešeniu je variabilita Svadobnej verandy skoro nekonečná. V ponuke máme okrúhle stoly a štýlové drevené stoličky Chiavari:

    štandardné okrúhle: priemer 183 cm pre 6 – 10 osôb

    Priestor je možné poľahky upraviť tak, aby bol vhodný pre veľké, stredné aj malé svadby bez toho, aby sa hostia cítili stiesnene, alebo naopak opustene. Máme dostatok miesta pre všetkých svadobčanov, svadobnú kapelu, DJ-a, catering, bufetové stoly, bar, candy bar, fotostenu, minišatňu, detskú zónu a ďalšie vaše aktivity.

    Prezrite si obľúbené rozloženia svadobných stolov a nechajte sa inšpirovať.

  • Áno, náš priestor je možné kompletne vykúriť alebo dokúriť. Cenovú ponuku za túto službu vám radi pripravíme individuálne. podľa aktuálneho cenníka ZSE. Nebojte sa, zo skúseností vieme, že je to menšia, skôr symbolická položka.

Rozloženie svadobnej sály

Catering, mobiliár a dekorácie

  • Aby sme vedeli udržať celkovú kvalitu podujatí a svadieb Pod Gaštankou, je potrebné si vybrať z našich exkluzívnych partnerov, ktorí vám radi pripravia ponuku cateringu na mieru.

  • Áno, naši partneri takúto možnosť ponúkajú. Vaši hostia určite ocenia lokálne Víno z Modry™. Vyskúšajte nádherné vína od mladých modranských vinárov a ponúknite svojim hosťom lokálnu kvalitu.

  • Aktuálnu ponuku nášho mobiliáru, ktorý je povinnou objednávkou, nájdete spolu s cenníkom v svadobnej prezentácii. Použitie vlastného mobiliáru je možné len po vzájomnej dohode a zaplatení poplatku za vlastný mobiliár, ktorí vám radi naceníme individuálne.

  • Konfety v našich priestoroch (vnútorné aj vonkajšie) nie sú povolené. V prípade ich použitia budeme nútení účtovať poplatok 150 EUR.

  • Naši partneri, ktorých nájdete na našej stránke, ponúkajú službu dekorovania, alebo si priestor môžete nadekorovať prostredníctvom vašej vlastnej agentúry. Samotný priestor Svadobnej verandy nie je vopred nadekorovaný. V prípade, že si budete priestor dekorovať vami objednanou spoločnosťou, je potrebné, aby s nami vopred prekonzultovali svoj plán a dodržali organizačné, technické a bezpečnostné požiadavky. Neváhajte však osloviť niektorých z nami odporúčaných a skúsených svadobných dekoratérov, ktorí náš priestor dokonale poznajú a uľahčia vám organizáciu.

Prezrite si svadobné inšpirácie

Svadobne-inspiracie-Pod-Gastankou-svadba-v-Modre.jpg

Príprava a balenie svadobného priestoru

  • Takúto možnosť žiaľ neposkytujeme.

  • Prosíme, aby ste si svoje veci odniesli najneskôr medzi 4:00 a 6:00. Po vašom svadobnom dni (a noci) budeme pripravovať ďalšiu akciu a priestor Svadobnej priestor Pod Gaštankou potrebujeme náležite prichystať. Nápoje a jedlo, ktoré Vám catering odloží v chladničke, si vyzdvihnete pri check-oute svadobného štúdia o 10:00 hod.

Doprava a ubytovanie

  • Nájdete nás jednoducho, napríklad prostredníctvom navigačných služieb Waze, Google Maps, Apple Maps a podobne.

    V prípade, že sa rozhodnete prísť autom, Pod Gaštankou sa nachádza v modranskom chotári a sme prístupní najmä po asfaltovej ceste. Posledný úsek pred vstupom do svadobného areálu je prírodná spevnená cesta.

    Aj veľké autobusy sa ku nám štandardne dostanú. Oslovte našich osvedčených dopravcov, aby vaša svadba Pod Gaštankou prebehla hladko.

  • Radi Vám ponúkneme Svadobné štúdio, ktoré sa nachádza priamo v areáli a je vybavené obývačkou, manželskou posteľou, prístelkou, kuchynkou, kúpeľňou, vaňou pre dvoch a WC.

    Check-in je o 11:00 v deň akcie .

    Check-out je o 10:00 nasledujúceho dňa.

    Radi vám tiež odporučíme ubytovanie v centre Modry, Harmónie, Pezinku či na Zochovej Chate. Svadba v Modre je len na skok od Bratislavy, Trnavy či Senca a cestu vám a vašim svadobným hosťom skátia služby profesionálnych dopravcov.

Zavolajte Kati

Naša svadobná manažérka, ktorá vám rada pomôže, tak ju neváhajte kontaktovať.

Kontakt

katia.zelenayova@podgastankou.sk

+421 948 185 545

Katia Zelenayova | Pod Gaštankou |  Svadobná manažérka

Ďaľšie dôležité informácie nájdete v manuále klienta.